Yine bir emzirme-beslenme postu ve yine ben. 29 günlük olduk bugun biberon-meme olarak gidiyoruz. Ilk gögüsümü veriyorum doymazsa mama veriyordum. Bu sabah sütüm olmasina ragmen 5 dk emdi aglamaya basladi kendini itiyo gazi var sandim ama yok gibi diger gögüsümü verdim ondada ayni 2 3 dk emdi birakti. Agladi baya biberobu vereyim bakalim onu mu istiyor diye denedim ondan icti ondada biraz dızdızlandi ama ondan daha cok icti 45 cc kadar. Su ana kadar hic bi sıkıntı yoktu aventin yeni dogan biberonuydu. Memeyi reddetmeye baslamis olabilir mi? Simdi uyuyor uyansin tekrar denicem bakalim aynisi olucak mi.