Merhaba ben de bişey sormak istiyorum. Kızım 10,5 aylık. Sadece yumurta sarısı pişirince hiç yemek istemiyor. Yani yağda pişirince. Çünkü beyazı olmadan kaskatı oluyor. Yemiyor. Yani kahvaltı olayı çok sıkıntı ben ne yedireceğimi şaşırdım. Haşlamasını da yemiyo. Bişeyle karıştırıyorum yine sevmiyo. Dün mücver yaptım kahvaltıya pek gitmez ama onu sevdi yedi kabaklı dereotlu. Resmen kahvaltı zamanı strese giriyorum ne yedircem diye. Bu arada benim de size bi tavsiyem var tek yedirdiğim kahvaltı anlamında. Muz, lor, yumurta sarısı, azcık pekmez, azcık fındık ve ceviz tozu ve bazen bebe bisküvisi koyuyorum mamayla sulandırıyorum ben onu çok severek yiyodu ondan da sıkıldı ama çok besleyici bunu deneyin. Loru ben kendim yapıyorum bu arada. Hiç hazır vermedim.