Kuzumm çok iyi anlıyorum seni canım ilk aile Hekimi bana da emzirirken olmaz , kabak çekirdeği deme dedi bende öyle yaptım ama baktım olacak gibi değil gittim doktora , doktorum zaten emzirdiğimide biliyordu , hiç bir zararı olmayacağını söyledi ki çöm şükür olmadı , sütümün tadı vs de değişmedi rahat olsun için , tez zaman da kurtulursun inşallah geceleri ben uyku nedir bilmezdim , kafayı yemek üzereydim artık