Merve2344 ben doktora sormuştum bebeklerin başı sıcak olur bu normal demişti youtubeda izlediğim bir doktordan çocuğunuzun ateşini koltukaltından çubuk ateş ölçer ile ölçün diyordu . Ateşi yoksa o şekilde endişelenme canım dişlede ilgisi yok sanırım biz 6 aylığız hep öyle