Derya70 evet benimde yara var, hamile kaldım ama tüp bebek yöntemi ile, ve sezeryan doğum yaptım, yarayla ilgili değil doğum şeklim, öyle gerekti çünkü, smear falanda temiz çıktı, doktorum istersem yara dondurma gibi bir yöntem var onu yapalım dedi, bana sıkıntısı fazla akıntı, ve ilişkide yanma acı tarzı bişey oluyordu. Hala kaç seme oldı yara çıkalı, bi sorun yaşamadım yani, inş sizde de bişey yoktur. Korkmayın sakın.