Burcuva Merhaba, 6 günlük bebeğim var. 4 gündür kaka yapmıyor. Ne yapacağım, böule bir durum yaşayan var mı? Stres oldum..
NaimeYilmaz Burcuva benmkıde hastaneden gelınce 2 gun yapmadı sarılıgı atması ıcın kaka onemlı o yuzden doktor lavman yaptı ama bız mamayla beslenıyoruz o yuzden 3 kere 1er cay kasıgı zeytınyagı onerdı suan hala kullanıorm fitilde kullanmak zorunda kaldım bi kere cok sancısı olunca
NaimeYilmaz Burcuva sarılıgı azdı en cok 8.7ye cıktı vıcudundan anlasılıyor zaten cok Az geldı sütüm 2 saatte bı emzrımege calısıp sagıp cıkanı verıyordum azda olsa ona ragmen kaka yapamadı belkıfe bız acele ettık herkesın kaka duzenı farklı olusuyor