Selam anneler direkt konuya giriyorum üç buçuk yaşındaki oğlum bugün öğlen durup dururken kusmaya başladı bir saat içinde en az on kere kustu hemen acile getirdik röntgen kan dışkı bütün tahliller yapıldı midesinde gastrit asit var gibi Bişi dediler sıvı varmış midesinde bu arada yurtdışındayız açıkçası fazla bilgi sahibi olduklarını düşünmüyorum bu gece burada kalacağız halâ bize bir sebep söyleyemediler, işin aslı Şubat ayında yine karın ağrısıyla birden bayılmıştı oğlum yine sebep bulamamışlardı sürekli karnı ağrıyan bir çocuk haftada bir kesin ağrır yani anlayacağınız bugün yine kustuktan sonra bayılma noktasına geldi ve yarı bilincini kaybetti acile geldiğimizde vücut ısısı 33 e kadar düşmüştü ve buz gibi oldu serumla ilaçla şuan biraz iyi çok şükür ama nedenini bilmek istiyorum artık bir sebep nasıl bulamıyorlar nasıl söyleyemiyorlar deliriyorum 36 haftalık hamileyim bu arada strestenmi sancım var, oğlum hakkında tahmini olan başına gelen varsa Allah için bir fikir verirse çok sevinirim şimdiden Allah razı olsun hepinizden 🤲🏻🤲🏻