Kızım 11 aylık şuan bu zamana kadar normal geldik ama artık menüsünden çok sıkıldı emmiyor formül mamada kabul ettiremedim şuanda taneli gıdalarla beslenmeyi sevmiyor bunun içinde doymuyor haliyle hep muhallebi kıvamına getiriyorum kaşıkla yediriyorum farklı tarif önerileriniz var mı yardımcı olabilirseniz çok sevinirim ☺️