bjkesra1903 Annem 17 gün hastanede yattı. Sıra solunum cihazına bağlandı. Fazlasıyla eklem ağrısı, mide bulantısıı-kusması, ateş ve titreme, iştahsızlık, hafif olarakta tat ve koku duyusunda azalma yaşadı. Tabii ki herkezdeFarklılık gösterir çünkü biraz da yaşla alakalı biraz da bünye ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Annem covide yakalanmadan önce Kendi kan değerleri zaten çok düşüktü yani bünyesi çok zayıftı haliyle annem zor geçirdi ama aynı apartmanda yaşayan yengem evde tedavi gördü.
Tedavi olarak da sıtma ilacı kullanılıyor. Kesin çözümü değil ama bir çok hastada tedaviyi sağladığı için bu kullanılıyor. Bu ilaç da yan etkileri oldukça ağır bi ilaç. Annemde bütün yan etkiler görüldü neredeyse 53 gün oldu virüse yakanalı negatif de oldu ama vücudu kendini toplayamadı 🤷🏻♀️ Etkisi 60 gün belki daha fazla sürebilir şeklindeli haberleri biliyorsunuzdur belki. Bu arada annem 49 yaşında. 25 yaşındaki kuzenim de şuan hasta eşi de onlar çok daha iyi. Sadece sabırlı olmak gerekiyor. Normal gribin ağırı filan diyip dışarıda umursamaz bir şekilde dolaşan insanlar yanılıyor. Her neyse demem o ki zor bir süreç ama hiç bir şey hissetmeden geçiren de var ki Solunum cihazıyla işiniz yoksa şükür edin ve elbet geçeceğini unutmayın, geçmiş olsun🌸