Ben başka marka verdim bana istediğimi değildi bi başka göndermişler bugün geldi 1haftayı geçti bidaha hayatda Trendyol dan kesinlikle bişey almam bukadar gönderim sıkıntısı yaşayan ve istediğini göndermeyen site görmedim çok pişman oldum hepsiburdadan almadığım 2 günde teslim ediyorlar inşallah ateş öleçer iyi çıkar diye dua ediyorum