Bebek daha küçük diye takmadım boğazını acıdır yada sırtına gelirse yatınca sırtı acır diye oyüzden işe yarıyomu bilmiyorum. Ben siteden almadım çünkü hep sahte oluyor cam boncuk belli yani sahte olduğu. Kardeşim uzman askes olduğu için erzurumlu arkadaşına demiş ordan yaptırıp yollamışlardı. Fiyatını söylemedi hediye diyenama şöyleki gerçek kehribar kolye 200 den aşa değilmiş bu şekilde fiyat çıkıyo ortaya😁