Safilokum Bebeğimin poposunda sakral gamze var 2yasina geldi geçmedi bilgisi olan var mı ne zmn geçiyor
Vildanbahar61 Safilokum Benimde oğlumda var 1 yaşında oğlum ilk doğduğu zaman fark edilmiş ultrasonda detaylı bir şekilde bakılmıştı hiçbir sıkıntı olmadığını söylemişti doktor kapanıp kapanmayacağı konusunda bir şey dememişti sadece ucu açık olmadığı için herhangi bir sorun yok demişti
Azramom Safilokum benim de kızımda farkedildi doğduğunda ultrasonla bakıldı şükür sorun görülmedi sanırım zamanla geçen bişey değil direk doktora sormadım ama öyle anladım
Bercem Benim oğlumda da var geçen hafta götürdük doktor sorunu yok ultrason cektıler şükür bir şey yok geçer herhalde delikse sorun dedı delik değilse sorun olmaz demişti ne kadar doğru bılemıyom artık 😒
Safilokum Bercem aynen ultrasyon çektirdik bizde kapalı olduğu sürece akıntı filan yapmiyosa sıkıntı olmaz demişti ama geçmesine dair bsey demedi bize de 🙄