1anne1yavru Kızlar doğum yapalı 6 ay oldu kendimi çok halsiz hissediyorum ve eklemlerim kemiklerim ağrıyo doktorum i-mom önerdi içip memnun kalan var mı
44760 1anne1yavru ben hamileyken kullanmıştım qüwenilir bi marka çok araştırdım we qittiqim bütün doktorlar tawsiye etti ama doqumdan sonra kullanmadım emzirirken de kullanılanı war şahsen doktora sorup kullanmak istiyorum ama özel ilaç
Uzaymekiii 1anne1yavru ben hamileyken omegasını doğumdan sonra da latte olanını kullandım hala devam ediyorum hatta bana çok yarıyo onu içince şarj olmuş gibi oluyorum resmen🤭😂 başarılı bi takviye doktpr tavsiyenize uyun derim😌
Zalimsin D vitamini de alın mutlaka imomda vardı galiba hatırlayamadım ama d vit eksikliği dediklerinizi yapiyo ben gittim herşeyim tamdı d vitamini hariç