Bebeğim 1 hafta sonra 18. Ayı dolucak ama birkaç aydır böyle el sallar gibi ellerine bakma vardı onda sık yapardı kendi çocuk doktoruna göstermiştim videosunu bı problem görmüyorum daha küçük kendini illa ki kesfedicek değişik şeyler yapicaktir demişti ama benim yinede içim pek rahat etmemişti şimdide kendi ekseninde dönmeye başladı ama ben yapma vs diyince bi duruyor ve oyunmuş gibi gülüyor felan dönerken bazı zaman ama mesela kendi adını seslendigimde bakıyor bazı zamanlar hariç oda işine gelmediği zamanlar sanırım güleç bir bebek genelde sosyal ortamlarda sıkıntı yaratmıyor ve göz teması herkesle kuruyor ama bu gece yine içim içimi yedi araştırdıkça sürekli otizm çıkıyor çok korkuyorum varmı böyle yaşayanlar ☹️