Gossipgirl14 benim de 2. Bebegim, büyük kızım resmen memeyle aşk yaşardı bırakmak istemezdi hatta onu emzirirken uyuyakalırdım , ama minik olanı tam tersi sanki ağzına zehir veriyormuşum gibi bi ağlıyor , krize giriyor sanki ,, ama daha küçücük 5 aylık anne sütünü kesmek de istemiyorum , ayrıca mamalar da çok pahalı zaten Ona da ayıracak bütçemiz yok , bu meme reddi de bambaşka bi sorunmuş Allah yardımcımız olsun🤲