Merhaba hanımlar benim bebeğim 6ay 10 günlük 2aylıkken kakasında kan gördüm ve bazı belirtilerle beraber süt alerjisi teşhisi koydu doktorumuz ve ben yaklaşık 3-4ay diyet yaptım süt ürünleri tüketmiyordum 6.ayda ek gıdaya başladık yaklaşık bir haftadır işte biraz peynir yiyor doktorumuz sadece bunu verdi diğer sütsüz şeylerden yiyor ve sürekli doğduğundan beri de ıkınıyor sürekli kendini kasıyor acaba süt alerjisinden mi yoksa normal sancı mı anlamadım gitti bi daha da bu zamana kadar kakasında kan görmedik. Hala da bi uyku düzeni oluşmadı ayağımda sallıyorum ve beşiğe koyunca da ağlıyor ben nasıl bir yol izlemeliyim uyku düzeni işin sancının ne tür bir sancı olduğunu anlamak için