Burcudmn
Arkadaşlar oğlum şuan 3.5 aylık ve ben 6 aylık olduğunda işe başlıcam. Şuana kadar sadece anne sütü ile besledim biberon hiç kullanmadık denemedik neredeyse şimdi sizce alıştırmalımıyım biberona sabah 8 akşam 4.5 çalışcam çok endişeliyim 2 saat bile kimseye bırakamıyorum. Sorum tecrübeli çalışan anneler 6 aylık olduğunda ek gıdayla ve sütümle nasıl bir beslenme programı yapabilirim