Bebeğim 4.5 aylık ama kilosu baya az meme ve mama gidiyoruz ama ikisini de içmemek için çok direniyor uyurken zorla içiriyoruz biberonla veriyoruz yok kaşıkla içiriyoruz şırıngayla deniyoruz hiç biri olmuyor. İştahını açmak için napmam gerekiyor lütfen yardımm 😔