Ayparemmmm 6 aylığız ve doğduğundan beri aynı durum da. Bu aralar çoook daha fazla arttı. Dün gece akşam ondan sabah altıya kadar tam 12 kez kalktı. Ve gündüz on beş dakika uyku ile akşam on biri yaptı. Bugün doktorumuza dedim. Ne olur bir çare söyleyin dayanamıyorum artık diye. Melisa, papatya, anason, kimyon ve rezene ile karışık bitki çayı yapıp en fazla 30 ml içir dedi (hergün olmamak şartı ile)
Doymuyor mu acaba diye doktora sormadan mana aldım. Ne kaşık ne de biberon ile kabul etmedi. Bugün doktora söyledim. Doymaması imkansız, gelişimi çok çook iyi dedi