Ben kullandım hiç emmeyen bebeğim eds sayesinde emmeye başladı. Ama sonra bağımlılık yaptı hiç bırakamadık. Kısa süreli kullanım için güzel bir yöntem ben çok araştırdım hiç bir yerde bağımlılık yapacağı yazmıyordu. Bebeğim sütün çok gelmesine alıştı hep çok gelmesini bekledi sütün hortumu çektiğimde oda emmeyi bırakıyordu. Yeterki emsin dedim 2 ay o şekilde devam ettim şimdi kullanmıyorum gögümde ilk fazla sütü emiyor bıraktığında biberon veriyorum.