Ecegul Merhaba arkadaşlar 4aylik bebegimin bugünki kontrolunde vajinal yapışıklık oldugunu ogrendik. Doktor estriol krem verdi. 10gun masaj yaparak kullanip tekrar gelmemizi istedi. Gecmezse cerrahi müdahale yapilacagini söyledi. Bu durumu yaşayan var mi? Endişeliyim …
Yazilimcianne Ecegul endişelenmeyin sabah akşam masaj yapın büyük ihtimalle açılır ama açılmazsa da bahsedilen cerrahi müdahale 5dklık bir şey bebiş hissetmiyor bile
Mlktly Merhaba. Arkadaşımın kızında olmuştu. Yalnız kendisi biraz ketumdu, sadece basit operasyonla açıldığını söylemişti. 10dk bile sürmedi demişti. Keşke daha fazla bilgim olsaydı 😞
Elisaf Kuzenimin kizi oyle krem kullandi hatta doktor cok guEl masaj yaparak açmışsın demis onun maaasaji onemli
kamyon_leo Ecegul ne yaptınız hala tekrarlıyor mu sizinde bizim baya tekrarlıyor ve artık idrarını yaparken ağlamaya başlıyor