Merhaba,
19 aylık bebeğim var. Kendi kendine yatakta dönerken veya sabah kalkınca omzundan destek alıp doğrulmaya çalışırken sağ omzundan arada çıt sesi geliyor gibi. Bebeğimde herhangi
bir acı hissiyatı veya hareket kısıtlaması olmuyor ama. Sizin bebeklerinizde de oluyor mu bu durum? Sebebi nedir, bilen var mı ve normal mi acaba?