Izabella yakında 3 aylık olacak 10 gün öncesine kadar beyaz gürültü olmadan uyumuyordu hatta biz hiç kapatamıyorduk kapandığı an uyanıyordu sabahlara kadar o açık fündüz yine akşama kadar o saçma ses açıktı artık beynimiz kaldırmıyordu karar verdim ve ilk sefer gece uyuduktan sonra yavaş yavaş kısarak kapattım uyandı açmadım zorda olsa onsuz uyuttum sabahları bir uykuda açtım diğerinde açmadan uyutmaya çalıştım derken sonunda tamamen kestim