Anneler bebeğim 1 yaşında artık. Sma mama kullanıyordum. Onu da yarı içiyor yarı içmiyor çoğu çöp oluyordu. Şu kutu süt gibi çocuk devam sütleri var pınar markasının çocuk sütünü aldım son damlasına kadar içtik çöp olmadı hiç. Artık ona devam etmek istiyorum ama diğer kutu mama kadar kilo alma açısından fayda etme açısından hangisi iyi bilgisi olan var mı. Kutu süte devam etsem mi ?