Kızlar merhaba bebegim 3 ay 17 günlük Son bir haftadır iyice huyu değişti emzik emmeden asla uyumuyor her emzik düştüğünde avaz avaz katıla katıla ağlıyor gece ne güzel uyuyan bebek gece en az 10 kez kalkıyor emziği veriyorum yarım saat sonra tak emzik düşüyor tekrar uyanıyor nedir bu atak mı yoksa birşeyi yanlış mı yapıyorum