NurNaz canim kizim 5 aylik olucak bende dogdugu gunden beei sagiyorum gece gunduz. Lansinoh kullaniyorum elektrikli. Sutum azaldi farkediyorum bu aralar cunku goguslerim sagmaktan yara olmustu kaniyorsu surekli sagim yapamadim. Geceleri artik mama veriyorum cunku buzluktaki sutu kiİm begenmiyor icmiyor uykusunda bile