Uygar
Dün korsem geldi ve hemen denemek istedim, evet içine girmek çok zor oldu ama takınca rahat ettim açıkcası, duruş bozukluğum vardı zaten emzirme çalışmaları vs derken iyice kamburum çıktı ve sırtım çok ağrıyordu. Korseyi takınca rahat ettim, karnımın sıkı olması da beni rahatlatmıştı. Bunların üzerine ben sanırım altı saate yakın taktım korseyi. Çıkardıktan sonra da bi sıkıntı olmamıştı. (Bu arada oğlum iki aylık oldu, sezeryanla prematüre olarak dünyaya geldi miniğim. ) Taki gecenin ilerleyen saatlerine kadar, sonrasında karnımda dayanılmaz bir ağrı, o kadar kasıyor ki tam olarak doğrulamıyorum bile, birden halsizleştim elimi kolumu kıpırdatamıyorum, konuşmaya bile dermanım yok. Eşim sürekli doktora gidelim diyor ama ben miniğimi bırakıp gidemiyorum. En son ağlarken uyuyakalmışım. Ben bu yaşadıklarımı korseye bağladım o kadar sıkı bir şeyin içine birden girince sanırım organlar çok sıkıştı (karnım da Doğumdan sonra neredeyse hamileliğimden bile daha şişkin) daha önce hiç böyle bir ağrı yaşamamıştım. Sabaha daha iyi başladım ama karnımdaki acıma hissi hafif de olsa gün içinde devam etti. Acaba benzer bir durum yaşayan var mı? Dediğim gibi taktığımda iyi de hissetmiştim ama yeniden takmaya şimdilik cesaretim yok açıkcası.
Uygar
[bilinmeyen] evet sanırım süre uzundu ilk sefer için dediğim gibi kendimi iyi hissetmiştim, dik tutuyordu ve bu da sırt ağrımın azalmasını sağlamıştı. Bunları yaşayacağım aklımın ucundan geçse bir saatten fazla takmazdım ilk sefer için.