İyi aksamlar anneler.benim 10 günlük bebegim var.3 gün önce göbek bağımız düştü ama bu aksam göbek deliginin kanadığını gördüm.doktora msj attım cok fazla kanama olmazsa sorun yok dedi ama ara ara yine kanama oluyo böyle bisey başına gelen varmi acaba?