Kizlar gunduz emmeyi bıraktık sadece gece emziriyorum her gece uykusuna geciste sinir krizi geciriyor emzircem istemiyor emzigi veriyom gene agliyor yatirsam bi turlu yatirmasamda ayni birden krize giriyor sabaha kadada hep miziklaniyor agliyor 19363 kez uyaniyoruz gece. 2 hafta oldu cok bitkinim artik neden boyle oldu ne yapicam 2. Postum bu konuyla alakali kimse oncekine yazmadi ikinciye aciyorum yardim edin