cansurellaaaaaaaa hayır taş gibi olmasına gerek yok yumuşak olması süt olmadığı anlamına gelmiyor , benimde bi ara öyleydi , gerçi ara ara iyice yumuşadığı oluyor ama sütüm çok şükür var , ayy benimde kayınvalidem derdi kızım bi ara emmedi atak döneminde oda sütün mü yok diye kafamın etini yedi bigün bi sıktım mememi al dedim süt var fışkırmıştı ona doğru🤣🤣🙈🤦🏻♀️ Hiç pişman değilim