Arhim Kızımın alt ıkı dısı gorunuyor. Fakat daha cızgı gıbı. Sıkıntılı surec yenimi baslıcak yoksa atlattık mı. 1 haftadır hıcbıse yemiyor. Ne olur yardım edın
Erencinarinannesi Arhim tamamen çıkana kadar sıkıntılı o süreç sonra peşine hemen üst dişler gelmeye başlıyor allah kolaylık versin bizim daha 4 dişimiz var 2 tane daha beyazlık var gelmedi çok huysuz
melek_42 Arhim benim ki de aynı canım 2 hafta oldu 4 diş birden çıkarıyor yoğurt ya da ayran gibi şeyler içiyor sadece sende öyle yapmaya çalış makarna yoğurt başka hiç bişey yemiyor 😏
Arhim Seydameva evet kasıga cıt cıt geliyor elımede degiyor. Ama 1 haftadır asla bıse yemiyor yemek ıstemıyor. Daha ne kadar yemıcek cok uzuluyorum
Arhim Sevim07 ele değıyor canım. Aslında rahatlama olması gerekiyor ama neden yemek yemiyor anlamadım
Arhim Seydameva kusura bakmayın sizide yoruyorum ama 1 haftadır bıse yediremiyorum. Agzını kapatıyor. Uyurken mama ıcıırıyordum artkk onuda ıcmıyor 😔 yemek yiyen cocuk gitti yerine sankı baskasıngeldı. Duzelır mı gercekten
Seydameva Arhim benim kızım da öyle diş çıkaracağı zaman poposu pişer ishal olur yemek yemez. Bütün sıkıntı bitikten sonra yemek yemeye tekrar başlar. Onu sıkmayın rahat Bırakın bir kaç gün daha 😍 kaç aylıktı ?
Alpisino Arhim yok yiyor ama huysuzluğunun geçmesi 1 ayı buldu bizim ama tabi 4 aylıkken çıkardık biz dişimizi belki ondan uzun sürmüştür bizim ama 2 haftaya yakın iştahı yoktu
Ada_Deniz 3 ay 22 günlük kızım 1 haftadr aşırı huysuz beyazlıkta var ön damağında diş olabilir mi? Çok erken geldi bana ama eli de sürekli ağzında ne bulda ağzına götürmeye çalışıor daha tam da götüremior yazık ağlıor sürekli 😳🥺
Arhim Ada_Deniz kuzum bızım kızda 3 aydan beri eller agızds parmaklarını gectık elını komple sokmaya calısuyordu. Ama bak 8 ayda gosterdı kendını