Busravebebegii bebeğim ilk doğduğunda muz yedim ve aynı şey ile karşılaştım korkudan koşarak doktora gittim ve güldü 😊 muz yemişsin dedi nerden bildiniz dedim bebeğin tuvaletinden dedi bezi de götürmüştüm anne ne yerse geçer hiç merak etmeyin ayrıca yeşillik çok yerseniz de yeşil okur üşütmekle bir ilgisi yok emdiği için anne ne yerse o geçiyor önemli alan kakada kan mukus olmaması aşırı cıvık olmaması 😊 dilerseniz Google üzerinden bakın kaka rengi ve nedenleri diye gayet güzel açıklıyor 😊 iyi akşamlar