Mucize_istiyorum22 Hafiften öksürük var ciğerlerimden öksürüyorum halsizlikte var büyük ihtimalle covid19 bol bol su tuketiyorum.. inşallah oğlum kapmaz tek endişem bu😖
fatmamelis Mucize_istiyorum22 Ya akşam üstünden beri benim de boğazım acımaya başladı 😔 Onun dışında bi problemim yok ama, muhtemelen üst üste her gün dondurma yedim ondan boğazım şişti 😬 ama insan tedirgin oluyor lanet gelsin şu virüse
Mucize_istiyorum22 SuzininBilgesi ınsllh şimdilik bi zorlanma yok zaten iki gündür böyleyim inslhta kötüye gtmem😔
SuzininBilgesi Mucize_istiyorum22 inşallah canım ama bi an önce ilacına başlasınlar babamdan biliyorum başta iyi idi ateş başlayınca sırtım kırılıyor dedi şimdi annem ile karantinadalar 🙏😔😔
SuzininBilgesi Mucize_istiyorum22 sağol canım bence ara ambulans ı gelsinler ne kadar erken o kadar iyi
4242belinay Mucize_istiyorum22 benim ateşim 38 39 arasındaydi terleme baş ağrısı öksürük halsizlik ağrı hepsi vardı kan da enfeksiyon çıktı covit negatif çıktı korkmayın Allah’ın izniyle inşallah bişey olmaz
Mucize_istiyorum22 SuzininBilgesi tesekr edrim sağol oğlumu nsl sütten keserim onu düşünüyorum ilaç içince emzirilmiyormus. Fakat böyle bi dönemde kesmek üzücü
minnosvetontis Mucize_istiyorum22 insan direk ondan supheleniyor ins degildir cnim gecms olsun. Benimde dun bogzm aciyordu uzerimde sersemlik halsizlk vardi annemlere gitmstm bitane grip soguk algibligi icin ilac ictim gecti sukur. Direk aklima oglum geldi acabami dedim olabilirmi diye. Allah korusun valla zor bitsin su donem artik 😞😞 evden zaten ciktimiz yok cikincada bi korku bi endise of