Sevgili anneler 18 gün önce normal doğum yaptım.Doğumdan 1 hafta sonra kontrole gittiğimde dikişlerimin attığını söyleyip tekrar dikiş attılar.Eve geldiğimden 2 gün sonra dikişimin tekrar attığını gördüm,dikişin tekrar atılmayacağı söylenildi.Kendiliğinden kapanacağı söylenildi.Bu durumu yaşıyan varmı?Gerçekten kapandımı?