Kızlar merhaba yıllardır bu bela ile uğraşıyorum çok kötü bir migren yaşıyorum önce gozumunun önünde sanki böyle ışıklar çakıyor aşağıdaki resimdeki gibi sonra ellerim ağzım beynim hepsi uyuşuyor ve sonra bir ağrı başlıyor başımda buna auralı migren deniyormuş resmen geçici bir felç yaşıyorum 40 gün önce tüp mide ameliyatı oldum ve migren ataklarım dahada çoğaldı sanki hormonlar yapıyor sanırım 😔 var mı bu şekilde migren yaşayan nasıl atlatıyorsunuz bunun bir çözümü yok mu ya 