User111 Bebeğim bugün öğlen 4gibi koltuktan düştü ağladı hemen kucağıma aldım sustu bu saat oldu şimdi ağlamaya başladı susmuyor biryeri acısa sanırım hiç susmazdı düştüğü vakit birşey olmuş olabilir mi 4bucuk aylık
ilknurgoksu User111 düşmeye bağlı olduğunu düşünmüyorum acısı olsaydı bu saate kadar sürekli ağlardı uykusu geldiği için de belki hzursuzlanmış olabilir.Yine bir ihtimal gözlemleyin bir süre
Tgce16 User111 sakinleşince kolunu bacağını falan oynatın bakalım ağrıyorsa tepki verir , boynuna karnına falan dokunabilirsiniz
defnesmomm User111 bir yeri acısa susmazdı diye tahmin ediyorum. Uykudan sebep olabilir huzursuzluğu.