nazan34 Bilgi verir misiniz zor oldu mu kaç günde iyileşti? Genel anestezi ile ameliyathanede mi yapıldı, anestezi sonrası çocuğun durumu nasıldı va anlatır mısınız lütfen
Yagmur1 nazan34 bende merak ediyorum bir de 2 yaşa kadar mı yapılıyordu sünnet sonrası 6 yaşa kadar mıydı öyle hatırlıyorum sanki bir sınırlama vardı
Nurrcem nazan34 bizim sünnet doktorumuz 1 yaş sonrası 6 yaşa kadar sünnet önermiyor her açıdan psikolojik olarak bebeklerin en zor dönemleri imiş.. acil bir durum yoksa tabi yapmam demişti 5 Aylık iken lokal anestezi ile bizim yanımızda yapıldı ilk gün biraz agladı sonrası kolay normal devam etti 1 hafta içinde iyileşiyor doktorun verdiği kremler oluyor sürüyorsunuz o kadar
nazan34 Alazcns düşünsene kimsenin oğlu sünnet olmamış. Kaynanam beni dövdü diye bir başlık mı açsaydım acaba🤣
Alazcns nazan34 Haahahha onun tercihine bırakıyorum yazan yok en azından 😂 Bir de kaynana postun popüler olurdu🤭
Yenianne98 nazan34 seneye benim oğlum 1 buçuk yaşında hem sünnet hemde su fıtığı ameliyati ikisi bir olucak bakalım ne zorluk bekliyor beni
Yelizz35 nazan34 merhaba benim oğlum 3,5 aylık dün sünnet ettirdik çok memnunuz … keşke dha erken yaptrsaymışz. Dönmelere başladı şuan dönmek istiyor ama engel oluyoruz. 1 haftada iyileşir dedi doktrumuz.. sadece pipisi uyuştruldu.