Kızlar merhaba 2.5 ay önce doğum yaptım hamileliğimin 4. Ayından 9. Aya kadar kalça ağrısı bel ağrısı çektim topallayarak yürüyordum doktorlar bebek baskı yapıyor o yüzden dediler herhangi bişey veremeyiz demişlerdi Neyse doğum yaptım 2 ay hiçbir sıkıntım yoktu ama 15 gündür giderek şiddetlenen bi ağrım var kalçamda bugün doktora gittim jel verdi hamilelik sonrasında olur dedi başta iyi geldi ama şimdi yine yürürken çok batıyo ağrıyo Aranızda böyle bişey yaşayan ve sonra atlatan var mı bebeğime tek bakıyorum acil geçsin istiyorum o yüzden.. şimdiden teşekkür ederim