Esleminannesi17 ben bugün YouTube’da İrem Güzey diye bir kadının İştahsız Bebek başlıklı bir videosunu izledim, çok motive edici bir video. İzlemenizi tavsiye ederim.
İştahsızlık zamanla düzelecek birşey. Sabırlı olun, bebeğinizi zorlamayın. Beslenme saatlerinde strese giren bebek besinleri reddediyor. İlla ki sevdiği bir şeyler vardır. Zamanla yenilerini mutlaka bulacaksınız. Az yese de çok yese de büyüyecek. 🙏🏻 Önemli olan sağlıklı olması.