Prensesannesi1234 Eğer emziriyosan uyandığında al göğsüne geri uyur belki, ben öyle yapıyorum. Ama uyumayınca da uyumuyorlar 😂 Bizde 8-9 arası kalkıyoruz. 9u bulmuyor bile, 11-12 gibi geri uyutuyorum, akşam üstü 5-6 gibi tekrar bi şekerleme yapıyor. Saat en geç 10 buçukta da uyutuyorum 😌