Gzdgklmn Bizde 14 aylığız, 5. Ayından beri tek göğüs emiyor. Bende kesmek istiyorum ama herkes tek göğüste olsa emdiği kadar emsin 2 yaşına kadar hakkıdır diyor. Gece çok sık uyanıyo 5-6 sefer uyanıyo nerdeyse, gün içinde de uyumadan önce emiyor sonra ayağıma alıyorum. Bence sende bu zamana kadar gelmişsin bi kaç ay daha sık dişini 2 yaşına girince bıraktır 😌