Gulsu123 Merhabalar 14 aylık kızım nerdeyse her beslenmede kakasını yapıyor günlük 3 kere bazende 4 u buluyor sebebi ne olabikir ishal değil
Ssd Gulsu123 Aynen ya. Çoğu zaman yemesi yarım kalıyor bu yüzden. En az bir en fazla 3 kez yapıyor, neredeyse her defasında yemeğe denk geliyor.
02Kaan12 Gulsu123 bizde de var bu sorun. Bence yemek yerken bir yandan bağırsakşarı çalışıyor mide dolunca baskı oluyor diye düşünüyorum ☺️ Her defasında denk gelmesi imkansız.