Ben de pandemiden önce eczaneden 150 TL’ye temassız ateş ölçer almıştım, pandemide fiyatları 800-900 TL’yi falan gördü, inanamadık. Bende hem koltuk altı hem temassız olanı var. Aslında temassız almazdım ama oğlum asla koltuk altı olanını kullandırtmıyor, Çok bağırıyor ölçmeye çalışırken, mecburen temassız aldım. Bi kaç kere çıkan sonucu koltuk altıyla denedim, aynı çıktı. Temassız ateş ölçerin sırrı şuymuş; ölçme yapacağınız ortamda temassız ateş ölçerin minimum 15-20 dk bekleyip ortamla aynı ısıya sahip olduktan sonra ölçüm yapılmasıymış, aklınızda olsun👍🏻