Merhabalar
kızım 2 yaşında oldu. Doğduğundan beri meme- mama şeklinde gittik. 9 aylıkken emmeyi bıraktı, mamayla devam ettik. Artık 2 yaş oldu, bıraksam diyorum ama biraz da alışkanlık oldu, her akşam yatağa gitmeden önce mamasını içer dişlerini fırçalar öyle yatarız. Bıraktırmak için neler yapabilirim? Bazen mama istiyor bazen aramıyor. Bu yaşlar da mama da gerekli mi bilmiyorum. Ne yapabilirim, tavsiyeleriniz ne olur?