Bsk canım ben ilk başta sarılık olmasın diye biberon kullanmıştım. Kullanmaz olaydım. Sonra göğsümü almadı. Birkaç gün verdiğim savaş sonunda göğsümü tutturabildim 😪 ama ben şunu yapıyordum. Şırıngaya mamayı çekiyordum. Göğsümü tutturup ağzının kenarından mama akıtıyordum. Emdikçe doyuyordu. Yavrucak göğsümden mama geliyo sanıyordu. Bir aydan sonra da dr brown biberon verdim denedim. Hem göğsümü bırakmadı hem biberon alıyor çok şükür. Süt az olunca yettiği yere kadar 🤗