Merhabalaar anneler🌸 oglum 2 yaşında.. Grip oldu burnu filan akti simdide balgamli oksurugu var.. Gece filan daralıyor… Simdi benim sorum şu.. Eczaci serum fizyolojikten başka bisey kullanmayin demis eşime ama… Serum fizyolojigi iki farklı sekilde kullaniyolar… Biri cocugu yatirip direk sıkıp yutmasini sağlıyorlar.. Biri de cocugun kafasini eğip bi burnundan akmasını sagliyorlar mukusun… Ben ikinci yontemi yapıyorum.. Kafasini egip o sekilde sıkıyorum ve sirtina hafifce vuruyorum .. Oksurugunun kesilmesi icin yapabilecegim bisey varmi ve serum fizyolojik kullanimi ilr ilgili hangi kullanimi dogru?