Menekseee Anneler ben emziren anneyim bebegim 6 aylik oldu kaynanam sutunle doymuyo ek gidayla bebelac mama ver doysun diyo cevrem iyice bunaltti ne yapmaliyim sizce mama kullanmalimiyim?
Papatyaseverr Menekseee kaynanan sütğnle doymadoğını nerden biliyor omu emcüklüyor memişlerini tövbe tövbe
attbianne Menekseee hem emziriyorsunuz hemde 6 aylık olmuş ek gıdaya başlarsınız mamaya geçerseniz biberonla verirseniz memeyi bırakır hiç gerek yok kendi bildiğinizi yapın sağlığı yerindeyse kilonun önemi yok zaten ek gıdada verirsiniz emziren annelere çok özeniyorum kimseyi dinlemeyin
Kbrayaman Menekseee bişeyleri ağzına götürüp emmesi normal o şekilde tanıyor keşfediyor sen anne olarak hissedersin bence doyup doymadığını dışarıya kulaklarını kapat bence benim de bu şekilde enerjimi sömürmeye çalıştıkları için söylüyorum 🌼
Menekseee Kbrayaman surda 20 gunluge yanlarina geldik benide huzursuz ettiler ilk cocugum bilgimde yok acaba doymuyomu diye kafaya taktim hem ben mama vermek istemiyorum normal sebze meyve yogurt yesin istiyorum onada karisiyo bebelac ver doysun diuo😒
Kbrayaman Menekseee hiç öyle düşünme zaten sağlık ocağında da kilo takibi yapılıyor aksi bi durumda bebek zayıflar ve uyarırlar ki 🤷🏻♀️ Kaynanalar nedense kendi kızlarına maşallah çekiyorlar gelinlere de eziyet çektiriyorlar memeni suratına doğru sıkıp sütü öyle göstersen belki emin olur oda
Menekseee Kbrayaman moral bozmaktan baska bisey bildikleri yok surekli cok pimpiriklisin cocugu hasta ediceksin diyo biktim artik
Kbrayaman Menekseee bıkma bıkma sütünü etkileme böyle şeyleri kafana takıp 😊 benim de başımda var hemde nasıl beterler amaan diyip geçiyorum o senin bebeğin ve sen onun için herşeyin en iyisi yaparsın da bilirsin de