gglsrnarslan bms oğlum 15 gün can hastanesi yoğun bakımında kalmıştı doktorumuz devran demir çok memnun kaldık onunla devam etmeyi düşünüyoruz isterseniz birde Erdem bey var çok sevecen ve Güler yüzlü
Gulzadekti bms ege şehir hastanesi tepecik kadin doğum yani özel hastahane de nazmiye aslı sürgel doktorumz cok iyi istedigim zaman arayip yada mesaj atarak ulaşabiliyorum tavsiye ederim
sapling bms can hastanesi Özlem hanıma gidiyorum memnunum. İlk kontrol Sada Hastanesi nazmiye hanımda olmuştu çok şeker bir doktor oda
Mrw-95 bms ata sağlıkta Sinan kurtul batıgözde Fikret işbilir egepolde Cem bey ama ben genelde Fikret beye götürüyorum bana yakın orası diye
Morcilekkk gglsrnarslan su hospitalda doğum yaptım devran bey oradaydı 2 ay 16 günlük oğlum devran hoca can hastanesine geçtiğinden beri peşindeyiz 🤭😅