Nghn DamlaTa yani kesiliyor sonuçta, muhakkak acıyordur ama tıp alanından tanıdğım herkes çok basit bi işlem olduğunu söylüyor. Özellikle bebek küçükken yapılınca öyle imiş. Anestezi bile çok az verildi basit bi işlem diye 🤷♀️