Kızım da aynen böyleydi 5 ayina kadar. Hep kucakta oturur pozusyonda gezmek istiyordu. Eşim de kucağina alır yoruluncaya kadar evi turlardi. Gıkı çıkmazdı öyle gezince. Sonra yavaş yavaş unutmaya başladı o huyunu. Bi süre sonrada bebek arabasında gezmek istiyordu sürekli. Evde öylece bebek arabasina yatar evi turlardi. Bence bi dönem öyle oluyirlar. Kendilerince sakinleşme pozusyonu belirleyip bizi de peşlerinden sürüklüyo bu bebeler.